Online Reputation Management

Uw reputatie op het internet

Mede door het toenemende gebruik van Social Media, wordt er steeds meer gezegd over uw bedrijf. Zolang dit allemaal positief is, maakt dat uw reputatie alleen maar beter. Wanneer het negatief is, wordt het een ander verhaal. Maar voor zowel de negatieve als de positieve feedback of kritiek op uw bedrijf, is het belangrijk dat u er op reageert. Door de positieve feedback te bedanken, wordt de relatie met de klant beter. Door op de negatieve feedback te reageren, is het mogelijk om een positieve wending te geven aan de kritiek en zo aan de hele wereld te laten zien hoe jullie met klanten omgaan.

Essentieel hierbij is natuurlijk het achterhalen van de dingen die worden gezegd over uw bedrijf. Middels onze Online Reputation Management dienst geven wij u de mogelijkheid om te zien wat er over uw bedrijf gezegd wordt en geven we u advies hoe u om kunt gaan met positieve en negatieve feedback.

Wilt u weten wat uw klanten over u zeggen, neem dan nu contact op met ons.